symAskin . [5 days and countdown .]

Jag lagade nyss tre par jeans..
Det gick nog bra tror jag, fast lite fail också. Det var två par som var slitna på insidan av låren (någon som känner igen sig?) och ett par vars ficka typ hade gått sönder, för andra eller tredje gången nu. Iallafall så är våran symaskin massa gammal, dock funkar den och så, så det är bra ju :)
Nästa uppdrag är att laga min tjocktröja - alla mina saker verkar gå söner hela tiden, har inte många hela strumpor till exempel - sen är allt utom massor av strumpor hela igen ^^

Igår kväll spenderade jag och Elin hos mamma, hon är uppe i Piteå så vi hade lägenheten för oss själva. Innan vi drog dit så färgade jag hennes hår här hemma hos pappa, för vi får inte färga hos mamma :P
Sen drog vi till mamma och tog med oss en datorskärm bara för att mammas är så liten och typ värdelös och vi skulle kolla på film. Vi lyckades för Elin va snäll och bar skärmen så bar jag hennes dreads. Sen väl hos mamma så kom vi på att sladdarna till skärmen inte passade datorn.. så no use för skärmen då, OCH jag hade glömt snoddarna att sätta i dreadsen med, så det blev prommenad hem och äta och hämta dom och en kam. Ja sen cyklade vi hem till mamma och började sätta i dreadsen och samtidigt såg vi på Du, jag och Dupree, den va rätt rolig ^^
Vi blev klara med hennes deads någon gång mitt i natten och stackars lilla Elins rumpa gjorde ont, och min rygg gjorde ont, så vi hade kort sagt... ont. Sen började vi kolla på en annan film, men orkade inte så vi flyttade mammas säng till mitt rum och bäddade om osv osv och gick och la oss. Fast inte förrän senare ändå somnade vi, för Elin hade massor att snacka om, och jag också egentligen, men jag orkade mest lyssna :P somnade så fort hon tystnade och sa godnatt.

Then idag vaknade vi och chillade en del, satte i lite fler dreads för det var för mycket hår kvar på sidan.. Sen drog vi hem till henne. Sen träffade vi Ewe och va med henne ett tag, drog till mammas lägenhet igen och städade upp. Det var mys utom lite bråk eller vad man ska kalla det, ja mest en diskussion och så, men ja ^^ Slutet gott allting gott.

Nu ska jag se Pirates of the Caribbean två och sen sova tror jag mig. Sen imorgon är en ny dag. Kram.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan igår kväll var de as kul :D idag var de inte lika kul.. Men vafan skit samma -.- nu ska jag också sova men ska läsa bok först (A) xD

2009-05-22 @ 23:11:05
Postat av: Malin

Shit, det va länge sen man såg dig! Ja, det har inget med inlägget att gö, men ändå :P

2009-05-23 @ 01:49:37
URL: http://japansksnodd.blogg.se/
Postat av: Ami

Sv: Haha, ok XD



Japp, så jag ska få träffa dig snart^^ LÄÄÄNGTAR^^

2009-05-23 @ 21:27:23
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0