nu är det... sNö igen .

Fyfan vad det har snöat här, det kan ta sig nånstans :O Jag HATAR det just nu, har inte ett enda par skor som passar att ha i snö utom mina kängor som är tre storlekar för stora... Aja..

Jag har inte bloggat på bra länge nu känns det som, sitter här med blekning i håret, känns som det var nyss som jag satt här sist och skrev exakt så. I vilket fall som helst så håller jag på att bleka lite mer i luggen, två slingor till mer bestämt. Det blir nog bättre tror jag.

Jag ska åka till Stockholm den 21, 08:32.. ehehe lite tidigt kanske, men vafan, man kommer fram bra tid. Skolan är hektisk som fan just nu, Fantasy och två recensioner till fredag nästa vecka, tyska, engelska och no till tisdag, med MERA. Inte illa.. eller jo, förresten, illa. Men jag har beställt Alesana biljetter nu (ah juste det har jag säkert inte skrivit om här innan, men ja jo jag ska se Alesana i maj :D), men dom gick inte att ta ut på ATG... det failade. Men sen ringde dom till mig idag och sa att jag bör prova ett annat ATG-ombud, ska göra det imorgon. Och hämta tågbiljett också, imorgon alltså. Fuuulllt upp alltså, sen disco på Arenan fersure, Club Mormor, fint namn jaja :)

Jag har en känsla av att det inte händer nåt alls med mitt hår för tillfället, det typ torkar hela tiden -.-

Skit samma, have a nice evening, ska sova sen när jag har blekt klart. Skriver väl nån dag, imorgon kanske...

TiME WiLL TELL, C'YA

slackerdaY .

Hejsan hoppsan fallerallera ;) Heheh idag var en slackerdag, vilket syns i rubriken. Heheh jag känner mig fräsch som fan, har inte bytt om på hela dagen, sitter fortfarande i pyjamas.. men skit samma, jag menar, jag har ju inte gjort nåt idag ändå, bara sovit och pluggat ^^ ..
Dagens roligaste händelse kan jag inte påstå finns riktigt.. har inte hänt nåt alls idag typ. Eller jo, en sak, jag ringde Ami, och det var fedt kul att snacka med  henne så som jag har saknat henne ^^

Jag måste för det första ändra mitt avtal med Telia, med andra ord ringa till telia kundtjänst -.- Den skiten jag har nu drar typ 3,60 nånting om DAGEN :O Det gör så att jag kan ringa gratis (nästan, koppling på 69 öre -.-) till Telia och Halebop.. det är det inte värt, pengarna tar slut på en gång, så jävla genomgolvetruttet avtal ffs. Ska fixa nåt annat som är typ att jag ringer gratis till två utvalda nummer och billigt som fan till alla andra, det har en polare.. ska fixare snart. Sen för det andra fylla på mobilen =)

För det andra var gårdagen bra =) hehe lite sorglig teater osv, men skit samma. Den vad bra. Jag blekte inte håret, orkade inte. Och.. eh.. inget mer :P



Eheheh frissan då, bjuder på dom :P ursäkta mittenbilden, örat ska inte synas FAiL =) Förresten så hatar jag mig i profil, så eheh ja. Ignorera allt utom frissan =)

RSS 2.0