575 kr .

Tja :)

Bra dag idag? Jofan för mig är det iaf chill, ska träffa Alen sen lite senare och Lisa också skulle jag tro. Det blir kul.

Gårdagen var rolig, var ner på stan med Mina och shoppade smink för cirkus 575 spänn (därav rubriken), hehe. Men det är inte mitt fel att det är dyrt. 
Aja, jag köpte iallafall;
två ögonskuggs paletter från H&M, 69:50 kr, en med bruna nyanser (Biscotti Dreams) och en med blå (Confession in the Moonlight)
Max Factor Liquid Illusion Foundation (Warm Almond 45), 155 kr, den är asbra som concealer :D 
ehm sen;
Rimmel London Glam Eyes Proffesional Liquid Liner (001 Black Glamour), 65 kr på H&M.
Maybelline LineDefiner (Black), 89 kr på Kicks.
Maybelline Colordefiner (31 Aquatic Green), 89 kr på Kicks.

ja jag tror jag skrev allt nu. 
Det känns pepp faktiskt att jag äntligen har fått tag i blå ögonskuggor och fina bruna grunder. Alltså, man tänker jämt att de bruna ögonskuggorna ser tråkiga ut, men man kan faktiskt göra jävligt snygga sminkningar med de färgerna som inte är för mycket.

Ah jag ska skona Elin nu för hon är en av dom enda som läser och hon gillar inte smink :P

Jag köpte ett linne från Indiska igår också, svart och snyggt, inte helt vanligt, men inte för mkt. Har det på mig just nu :)

Ska kolla på King of Queens nu, ha det bäst.

jefFla mo0dswing bitch .

Ja, nu kommer det ett inlägg (äntligen) på request av Elin :)

Jag har inte bloggat alls om Alesana konserten, balen, avslutningen, sommarlovet eller någonting annat (det finns en viktig viktig sak). Jag vet inte varför, jag har inte orkat bra skulle jag tro. Nu blir det såhär, långt inlägg.se men det spelar ingen roll. 

1. Alesana konserten.
JÄVLAR VAD BRA DOM ÄR!!! Det var seriöst den sjukaste och den bästa konserten i min livstid. Man hade ju hört på youtube att dom inte va så bra live förut, men damn dom måste ha övat för det var sjukt tight och asbra. Shawn Milke säger jag bara <3
Orkar inte skriva så mycket om det eftersom det är old news.

http://www.youtube.com/watch?v=B52Ulsds0DA
http://www.youtube.com/watch?v=n9dXxOS5uWs

2. Skola; vårfest och skolavslutning.
Det är så sorgligt. Jag saknar alla så jag kvävs. Ja, det är sant. Klass 9A, ett år hade vi på oss... jag kan säga att vi lyckades. I sjuan och åttan tänkte man jämt på skolavslutningen 'Vilka töntar niorna är som gråter' men nu förstår man verkligen, herregud. Till och med Alen grät. De flesta grät, speciellt tjejerna. Iallafall, den sista månaden tillsammans med alla tre niorna på Västra var helt sjukt rolig. Alla tre fina klassfester och sen var det övernattningen, första doppet för säsongen (Det kan vi vara stolta över, Abas, Lisa R och Ananas.) i bojsen på första 'klassfesten'. Inte för att det var en klassfest, men vad ska man kalla det då? Iallafall. Övernattningen var rolig bortsett från att så många sov.
Vårfesten, lyckad som fan men jag gråter nästan när jag tänker på det bara för att jag saknar det så mycket. Det känns som att det ännu en gång är skola imorgon.
Skolavslutningen var sjukt hemsk. That's all I'm gonna say.

3. Sommarlov.
Nu är det äntligen sommarlov :D det är härligt som fan. Och nu har solen kommit fram också. Det har regnat ständigt hela lovet innan idag, seriöst helt sjukt mycket vatten föll från skyn.
Midsommar ägde, jag var med Mina och vi promenerade och tog massor av fina bilder, helt underbart. Sen såg vi filmer och promenerade lite mera.

Aja.. det blev inte ett så långt inlägg after all.

Nu ska jag ta och borsta bort smaken av mörk choklad (du vet eftersmaken -.-) från tänderna och ta och sova. Jag ska försöka skriva oftare igen. Och så ska jag försöka förklara lite saker.... imorgon... som inte går att förklara egentligen.

Spread the word, gnatt.

RSS 2.0