hos aMi .

Sitter här nu igen och skriver. Är hos Ami nu, sitter vid hennes minimini laptopsak XD den är verkligen mini. Jag har inte gjort så mycket idag, bara gått omkritng i stan och letat efter ett rött midjebälte till Rebecca. Vi (hon, jag och Christel) gick till varenda affär vi kunde hitta på och sen slutade det med att vi inte hittade nåt ändå.
Sen drog Rebecca till bussen och sen jag till Gullmarsplan och träffade Morgan. Vi drog hem till honom och typ chillade 20 min sen tillbaka till Gullmarsplan. Sen träffade jag Ami och Becka. Och sen åkte Ami och jag hem till henne, sen here we are =)

Det var nog allt. Ciao for now ^^

goTt .

jadu det var gotti =) marängsviss och sånt. Jaja nu står Rebecka och babblar om sina örhängen 'nej jag har inte tappat bort dom' och så har om sina klänningar osv på sig. Träffade Morgan vid centralen när jag kom fram till Stockholm, vi drog runt och så igår, sen sov jag hos min morbror. Det var chill. Sen nu idag jobbade Morgan, vi skulle träffa honom vid fem, men det hann vi inte för vi skulle hem till sex. Aja, nu så ska vi ses imorgon iallafall, och sen typ dra hem til honom kanske. Det blir kuligt, han har röda väggar (A) det låter fint tycker jag, vad tycker du ?

Jag har kommit på (dock för längesen, så seg är jag inte) att jag typ aldrig tar kort på saker mer. Eller jo, saker, men inte typ allt, som förut. Det tycker jag är ganska störande, eftersom jag gärna har kort på allt. Men imorgon ska jag träffa Ami också, ska sova hos henne imon. Heheh jag sover ite utspritt när jag är här nere, det blir så, kan inte sova hos en person hela tiden, det funkar inte för personerna XD

Jaja nu ska jag väl vara lite social antar jag, inte för att dom andra bryr sig för tillfället. Men det är chill, hahah Christel sa just 'vad träkiga vi måste va... Lellah lever du?'.

Och med det säger jag hejdå, skriver imorgon antagligen, denna datorn var dryg.

hos cHristel .

Hejsan hoppsan, sitter hos Christel med henne och Rebecka. Andra dagen i Stockholm nu, har köpt allt jag ska ha utom byxor och jacka. Ska köpa ett par byxor på måndag kanske om dom är kvar (inte troligt) och en klänning på Top Shop som jag hittade men inte hann prova eller ännu mindre köpa. Inköpen hittills är ; Stargazer Bleech, 129:-, Blue Fox ;  tonig Directions, 79:- (två stycken, eftersom det kostar 150 i Falun >_<), Shock.

Ska äta efterrätt nu, men skriver snart igen =)

*gäsp* .

God morgon... gosh vad tidigt det är, ögonen är fan inte vakna än. Håller på och packar, byter musik i mp3:n och plattar håret, allt i ett. Idag är det den stora dagen, drar 09:32 till huvudstaden =) 

Holy shit jag glömte publicera detta inlägg XD skrev det för mer än en timme sen.

Ska dra till tåget snart, måste koncentrera mig på att packa, ha det bra, kanske skriver nån gång imorgon eller så, morbror som jag ska sova hos har ingen dator, men det har Christel :D

imorGon .

Hej. Sitter här och lyssnar på när min bror spelar gitarr, han hjälper mig med musikläxa osv. Har blå hårfärg i håret, fyller i nu innan jag drar till den stora staden Stockholm =) Ja men precis, imorgon åker jag, igår var det julafton, jag fick ett par pumps, 400 kr, en rolig väska med Cars-tema, en tröja med typ Sky High, en Creative mp4 och sen ett par svarta trosor med rosa, röda och gröna granar på, hahah. Nu kvart över ska jag skölja ur färgen, tror det blir bra. Måste typ fylla i håret var fjärde tvätt, drygt som fan, kostar en del också ju. Directions kostar 150 kr för EN burk om man köper den i butik i Falun, ska se till att köpa på mig lite när jag är i stockholm bara för det, har bara inte råd med färgen annars. Jag har inte så mycket att skriva nu för tiden.. Mamma sitter och plinkar på sin gitarr också nu, söt ^^


Skorna, trosorna, pengarna, tröjan, mp4:an.

Det var nog allt för i dag gott folk... men jag skriver nog mer nu när jag åker bort och det händer något. Hej svej tack för mig !

goD jul !

Ja men precis, god jul på dig osv ^^
Städade just mitt rum, sitter nu och lyssnar på Safri Duo, tro det eller ej. Ska iallafall gå ner och vara social med familjen osv, sånt som man gör på julafton. Ville bara skriva god jul, så GOD JUL :D

conVersus locUs <3

Sitter nu och sjunger, övar på en av låtarna jag ska sjunga i skolan. Jag vet inte riktigt om det går bra eller inte, har inte hunnit värma upp, men annars tror jag att det funkar. Var hos mamma på middag för någon stund sen, det var gotti, speciellt tårtan. Sen upptäckte jag att ischoklad med ägg, som en del recept har, inte är alls lika gott som bara det vanliga receptet är. Alltså med cocosfett och mjölkchoklad. Och bara för det så ska jag göra mera vanlig ischoklad nu ikväll, bara för att vi gjorde en massa med ägg i, och nästan ingen vanlig. Träffade Jerry (Elin) idag också, vi bytte julklappar. Hon fick Chai-the av mig och jag fick nagellack, ett gult och ett orange. 

Imorgon är det julafton, vi klädde granen igår. Stämningen börjar äntligen komma fram nu precis när det är en timme och 55 minuter kvar. Aja det är ändå bra att den kommer fram överhuvudtaget, vore värre om det var stelt och kallt på julafton jämt (bildligt alltså). 

Chemical Vocation - Conversus Locus

Ska baka vanlig ischoklad nu, ha det bra gonatt skriver imorgon säkert ^-^

ögonfRansar .

God morgon, för vissa kanske. Inte för mig dock, vaknade vid halv tio. 

Ah men iallafall så är det största storasysters födelsedag idag, ja jag vet dagen innan julafton osv. Så har det alltid varit, så det är inget konstigt. Hon sov iallafall hos mamma inatt, men dom kommer snart hit och typ jag vet inte vad vi ska göra. Men sen ska vi till mamma och äta mat och tårta typ vid fem, har inte den blekaste vad det blir varken för mat eller tårta. Fast det spelar nog ingen roll, jag är hungrig. Har inte ätit nåt än typ. Sitter just nu och väntar på att limmet på mina nya lösögonfransat ska torka, det torkade assakta och det var svårare att fästa dem än mina gamla. Det är ett par vanliga från H&M, den lite fylligare sorten. Det är sjukt hur långa dom ser ut på, fan vad korta ögonfransar man har egentligen. Fast dom ser inte långa ut när man har dom i handen, men så fort man fäster dom ser man att det är en jävla skillnad. Detta blir ett tjejigt inlägg märker jag, men det är bara för att jag måste fixa och måla om naglarna idag också. Ska nog måla en liten gran på dom på den vänstra handen, jag är faktiskt duktig på att måla motiv på naglarna. har målat Kill Hannahs hjärta i ett kikarsikte när jag skulle se dem på Debaser Slussen, det blev bra. Och har målat yinyang två eller flera gånger, m.m. 


Några exempel bara. Kommentera gärna, ignorera dåliga nagelband osv. Det var en bild som jag inte hittade, kanske inte tog kort på det, men det var iaf röda naglar med svart-vit yinyang på.

Ska ta och sminka mig nu ifall vi får besök. Hare bra skriver senare ^-^

god kVäll .

Ja nu är jag hemma, kom just hem iallafall. Det var kul med Ewe idag, vi spelade tv-spel, nåt bilspel som man skulle krascha så många motståndare som möjligt. Vi körde först till fem. Först vann jag, sen hon, sen hon, sen jag, sen hon, sen jag, sen hon, sen jag och sist hon och då hade hon fem >_< men det var jämnt, vi är bra. Jag vann ett en-spelare-race som skulle låsa upp nåt kul, men inget låstes upp. Aja.. det var kul iallafall. Imorgon fyller min storasyster år, den äldsta. 22 år fyller hon vettu.


Ewe och jag bytte julklappar, det som är nederst på bilden är hennes till mig (ja alla tre). Ett sött kort på oss två tillsammans mest som minne dock, örhängen, har ena på mig därav bara ett på bilden och sen ett glas eller vad man ska säga med elefanter på och ett roligt sugrör. Det fick jag bara för att vi hittade det tillsammans och jag sa att jag ville ha ett sånt, och lite som minne också. Jag blev helt kär i glaset förresten. Och själv gav jag henne en julgranskula i glas, för det ville hon ha =) en fin, den är rutig.
Det översta är dock inköpen för dagen ; Kajal, H&M, 24:50:- ( :O dom har höjt priset.) ; Lösögonfransar, H&M, 49:90:-.

Kände det mycket nödvändigt att ladda bilden idag, eftersom det är saker jag vill visa. Kommer lägga upp bild på julafton också antagligen ^^ 

Dagen var rolig, men dock inte så händelserik, så har inget mer att berätta sorgligt nog. Skriver en annan gång, c'ya.

goOod morgooon .

Jag skrev ganska långt innan jag upptäckte att man måste lägga in låten, seeen texten. Vilket gjorde att jag hade skrivit, men det förvann, så orkar inte skria allt det igen. Det blir ändå inte lika. Ah lärde mig nåt nytt iallafall, bra det. 

Sitter och lyssnar på Dj Tiësto, han är bra. Ja jag har väldigt varierande musiksmak som du kanske märker om du har läst inlägget nedan =) 

DJ Tiesto - Flight 643 Music Video

enyoy =)

Låten frÅn innan du vet ?

Alesana - As You Wish

YEY jag faattar :D hahahah tack Ami =)

teSt .

<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/06_tkToR5DM&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/06_tkToR5DM&hl=sv&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>

Så blir det varje gång jag ska lägga upp en låt, varför det ? Antingen är jag helt jävla blåst, eller så är det nåt fel på koden typ. Help meeeeeeeeeee..

väntAn .

Sitter nu och väntar på syster, vi ska till mamma. Håret blev fa-bu-lous =D jag längtar till Julafton, bara tre dagar eeH. Och bara fem till Stockholm, längtar nästan mer till det ! inte för det var nån nyhet. Sitter och knarkar Alesana och så nu lägger jag in en låt också om det funkar för en gångs skull.

Lets see.. ska dra nu, hoppas låten funkar, tar bort den annars, sugigt isf. Fast inget sånt funkar för mig, oteknisk, hej.

Nej, den funkade inte. Nån som vill lära mig hur fan man gör >_<?

http://www.youtube.com/watch?v=06_tkToR5DM

bleKning .

Sitter här och lyssnar på trance remixes samt har blekning i håret. Ska färga det som ska vara svart sen och sen blått på det blonderade. Det blir nog bra, eh ? =) Ska in till stan sen och träffa lite folk, det var nåt sms jag fick om att det är Faluns största snöbollskrig på stora torget klockan 15:23 eller nåt. Jag sa först nej för jag hade andra planer, men det visade sig att Ellen kommer vara där. Så självklart drar jag dit då. Ah det ska väl bli kul i guess, sen ska jag till mamma som planerat och baka julgodis, det ska bli både gott och kul. Japp.. typ tio-femton minuter kvar av blekningen nu, det är ganska blondt nu, precis som det ska vara. Igår när jag skulle köpa blekningen hoppades jag bara att den jag brukar använda fanns, för den är den bästa som jag har använt. Jane Hellen Mood slingblondering, bara 40 spänn på Rusta, och den är bra också. Fast den är inte till ett helt hår, men ah jag ska ju inte bleka hela heller, bara typ som slingor, så det passar mig puurrrrrrrrrfeect. Ska köpa Stargazer blekning i Stockholm sen, ska se om den är så bra som Morgan säger. Den går tydligen att spara och använda igen också, kan ju vara bra eftersom jag bleker så pass lite av håret...

Ah nu har jag i den blåa färgen.. har redan färgat det svarta, det blev bra. Ska snart skölja det blåa, tror det blir asbra denna gång ^-^ Ahaja.. fick just ett sms att inte Sara och Ellen kommer vara nere på stan idag, så jag ska inte in isf. Det blir väl att dra till mamma endast då. Ska dra och väcka Sigrid snart också, hon har sovit hela dagen tror jag.

Ska ta och hitta på nåt annat än att skriva nu, hare bra.

inGet .

Hej.
Jag har varken slagit in julklappar eller ätit pepparkakor.. jag glömde att jag skulle göra det. Kom på att jag har glömt EN MASSA saker som jag har skrivit i tidigare inlägg.. och det har gjort så att allt har blivit lite osammanhängande i slutet nu :P duktiga jag, eh. Har hämtat ut mina tågbiljetter nu, och vet var jag ska sova osv i Sthlm osv. Så allt är fixat nu, ska bo en natt hos morbror, en hos Christel och två hos Ami. Det blir askul :D 

Väskan som jag köpte i Stockholm sist jag var ner har gått sönder.. för det första är det en reva i den, som jag hittade när jag kom hem, men den sydde jag ihop för jag tänkte att det gör väl inte så mycket. Men sen nu har dragkedjan gått helt jävla sönder, så letade reda på kvittot och ska försöka få en ny när jag kommer tillbaka. Får väl hoppas på det bästa.

Nu ska jag faktiskt käka nåt, sen lyssna på NiN och slå in julklappar. Denna gången ska jag verkligen göra det också =)

på en sTol .

Jaa jag sitter här på en stol.. Sov hos mamma inatt, fan jag somnade vid kanske åtta eller nåt o.O men jag tror jag behövde det då. FAN vad jag längtar till jul och två dagar efter det, damn damn damn. Har iallafall alla julklappar klara nu, slipper stressen nu de sista dagarna, det känns bra, det gör det.

¤ Lite senare idag kommer min äldsta syster och pappa hem från Stockholm.
¤ Imorgon ska vi (syster och jag) till mamma och baka julgodis, det blir kul. Knäck och ischocklad in my <3 eH.
¤ På måndag ska jag träffa Ewe och julhandla, blir väl en ny ögonfransböjare, kajal och lösögonfransar för mig tror jag - eftersom jag är klar med resten.
¤ På tisdag fyller äldsta syrran år, så ska fira henne. Storebror kommer till Falun på kvällen också, saknad.
¤ På onsdag är det julafton, då ska vi fira jul osv. Morbror och mormor kommer hem till oss i vanlig ordning.
¤ På torsdag ska jag sitta hemma och vänta på fredagen =)
¤ På fredag drar jag till Stockholm!! :D

Liten redovisning över min kommande vecka bara, nu ska jag slå in julklappar och äta pepparkakor. Ha det bra c'ya =)

hOs elin 2 .

HEJ.

Ah är hos Elin nu igen. Vi var hem till mig och hämtade randomsaker som nässpray och förkylningstabletter. I övrigt så sitter hon och tattar mitt godis XD hahah det är hennes också.. men ändå ^-^ Jag är flumm idag förresten, är glad för jag är typ nästan frisk osv. Idag har vi inte gjort så överdrivet mkt idag precis heller, har bara varit här och typ kollat på gamla avsnitt av Arkiv X. Ja det var ju kul och sånt, men sen skulle vi pausa, så sen slutade vi kolla.

Jag måste verkligen köpa julklappar förresten.. har bara till mamma och vet vad jag ska köpa till en av mina systrar, sen har jag hjärnsläpp. Eller jo, jag vet tyyyp vad min andra syster ska få också.. och kanske pappa, men jag måste ju köpa det också, kan vara en fördel. Tänker inte skriva vad jag ska köpa, men jag funderar på lite olika. Ska in på tisdag och köpa lite skit i think, dock inte måndag, ska ju börja på spinning då med mamma och Elin, så då går det ju inte.

Mitt tangentbord hemma har blivit cepe, det skriver > när jag trycker : och < när jag trycker ;.. nån som vet vad det kan vara för fel ? >_< det är sjukt drygt, spec för mig som är lite smått beroende av colon och semicolon XD

Jag är lol.. inte för jag vet vad jag menar med det, men jag orkar inte skriva mer, får la..la..laaaagggg i huvet på denna datorn för det tar typ 10 min att komma in på nåt överhuvudtaget >_<

Harreeeeeeé :D:D


hoS elin .

Sitter hos Elin med hennes laptop nu, fick äntligen bogga, har tjatat i typ två-tre timmar. Henke (Elins syrras kille) gömde sig och skrämde henne massa nu när hon kom tillbaka upp hit. Hon bah "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!" hahahahahahh ku XD

Ah.. hehe nu kom hon tillbaka, ska sluta, skriver senare. hare bra.

sNö .

Hej.
Det är en MASSA snö här, ska dra och åka pulka i Källviksbacken snart, fedt med kul. Ska dra dit med Elin, yeih. Är nästan frisk och sånt nu förresten, fast ah man måste ju få luft (A). 
Ska till mormor med min syster imorgon och äta lunch och baka pepparkakor och sånt roligt. Mys fersure, gott också :D 

Damn jag har inget kul att skriva, har inte gjort något alls sen tisdags, bara för jag blev sjuk då.. men ska ju ha kul idag, så skriver senare fersure. Ses senare. 

goDis .

Ja men precis, jag har godis, det har inte du :D Är ju fortfarande sjuk idag, så mamma köpte ny nässpray och godis till mig för att trösta XD Har bara en dumle kvar för tillfället, men det är bra ändå. Dagen har varit... slapp värre. dator, äta, sova, vatten, dator, tv.. typ. och rita. Ritade en fin tecknig som jag faktiskt blev nöjd med, vilket jag inte har gjort på mer än en månad innan det. Sen kom mamma hit med godiset, vi beställde tågbiljetter och snackade lite. Sen gick hon och jag ringde Morgan. Det var väl allt som har hänt idag tror jag. Eller nej, systern min ringde också, det var roligt att prata med henne, saknar henne. 

Idétorka i vanlig ordning, hare bra sov gott.. jaa jag ska sova, skyller på att jag är sjuk (A)

moooorrniNg .

Fan jag är sjuk idag igen.. det är så tråkigt. 
Sitter och lyssnar på Lacuna Coil och läste nyss Amiz blogg, hon skriver bra =)  Jag gillar för övrigt inte Lacuna Coil så mkt.. men ah det duger, hade inte lyssnat så överdrivet mkt på dom innan, så kom på att jag ville lyssna lite. Dom är ju bra och sånt, men inte min musik. Samma gäller Nightwish etc. Ehehe ja.. ska beställa biljetterna till Stockholm idag, har jag bestämt mig för. Du kan inte föreställa dig hur mkt jag saknat Sthlm, slår jag vad om. Jag stickade ett par benvärmare igår förresten, först en röd.. sen tog den röda tråden slut, så det blev en röd och en blå 8) dom blev fina om jag får säga det själv. 
Nu har jag brist på fantasi osv. Lyssnar på Blessthefall istället, mer min musik ja. Jag hatar verkligen att vara sjuk, FAN. Har till och med fått en spricka i läppen, yeih, inte. 

Äsch.. ska kolla runt lite och sen spela Sims :D hare bra stay healthy.

sjukLing .

Hej hoe let's go...

Jag är sjuk, jag är trött, jag ska sova snart illa nog. Bara för att jag vill så gärna vara frisk imorron.. det är så sjukt tråkigt att vara hemma. Ah men jag kommer nog vara frisk, vi hoppas iaf, aight? =) Sitter och lyssnar på Story Of The Year, dom är ju bra ju, har faktiskt inte lyssnat på dom så mkt innan.. Jahaja.. jag har inte gjort någonting alls idag, så har inte mkt att skriva. Kommer till Stockholm den 26 dec och stannar till den 30. Beställer antagligen biljetter imorgon :D damn jag längtar en MASSAAAA! Det ska bli så jä**a kul. Heheh.. kan ingen kommentera nåt jag skriver.. och kanske få fler att läsa om det ens är nån som läser (A) det vore kul att skriva till läsare, och inte bara till mig själv etc. Spread the word. Jag kom just på att jag måste göra klart läxa 10 i matten innan lovet, yeih.. jag orkar inte jobba med det nu heller, man orkar inte göra nåt alls när man är sjuk. Mina skullcandy gick ju sönder förut, men nu har pappa fixat det så cdon skickade ett pat nya och vi får skicka tillbaka dom gamla, happyhappy, har left med värdelösa hörlurar sen dom gick sönder, alltså nån månad eller så. Ja, visst äääär det intressant. 

Ska dra och.. fan jag måste duscha också kom jag just på. Fan jag ville sova.. men ah ska dra och göra mig iordning iaf, borsta tänderna osv. Gonatt fersure.

nästäpPa .

Damn jag ska typ gå och lägga mig redan, har blivit sjukling av övernattningen. Vi hade ingen engelska idag, så slutade typ.. halv tre, booooyaaahhh. Men iaf, så jag träffade Edele (Elin) (jaaa hello going back to old days) ett tag och snackade och sånt, mest om roliga saker, dock seriösa saker med, men ja. Det är chiiilllll. Ah jag ska typ.. ta en dusch sen krypa ner i min varma säng *drömmande min* och sooovaaa... hoppas jag är frisk imon, inte troligt, men hoppas kan man alltid. För övrigt har jag inga riktiga planer för veckan, ska kaanske träffa Elin eller Ewe imon, dunno, kanske båda. Ska dragga till Arenan och kolla upp Screentryck osv också, nu i veckan helst. Ska nog smsa Ewe nu när jag tänker på det, och fråga om vi skulle ses imon, eller inte.

Pallar inte med att skriva mera, vet att jag skriver så i slutet på varje inlägg typ, men det är bara för att det är så. 

Såå.. gonatt då antar jag.

gomorron for rEal .

Sitter vid samma dator lol. Nannaa jag åt just frukost, har språk nu kl. 10, kul, inte. Tyska är så tråkigt, vi jobbar med Österrike just nu, bara för att min lärare kom på att vi måste jobba om något land. Jag började lite sent, så måste verkligen jobba idag också. Vi somnade allihopa samtidigt typ tror jag, vid halv sju kanske, jag sov två timmar. Sen hade jag ju sovit en halv innan också, så har sovit två och en halv timme i natt allt som allt. Jag kom just på att vi kanske får kolla på Türkisch für anfänger på tyskan, det är en tysk serie som vi brukar kolla på, riktigt spännande faktiskt. Hoppas hoppas hoppas vi slipper jobba idag.

Det var iallafall en lyckad natt, såg alla tre filmerna ju. Det enda som var mindre bra var att ingen ville hålla käften så man fick sova förrän halv sju typ, det var lite illa. Jag orkar nog inte lägga in några bilder, kanske på bdb.. se hAll0nz0dA @ bdb. Aja.. åt just frukost, en baguette från fritidsgården, yummiee.. kom på att jag skrev det nyss kasnke, eller inte... vet inte skit samma =)

Ska vara lite social och kanske köpa tuggummi eller nåt, det behööööövs, glömde tandborsten igår, skulle seriöst ge vad som helst för att få borsta tänderna just nu... eller mint tuggummi ^-^ Men ah, skriver hela tiden har jag märkt, så skriver väl snart igen i guess. Hare bra sålänge.. och typ sånt. Inte för att jag vet vem som ska ha det så bra eftersom jag inte har några läsare lol.

gomorRon ?

Ah, det är kanske... morgon för en del, men det är kväll för oss typ. Ah några håller på och flyttar på madrasser ut i korridoren och sånt, dom fattar inte hur drygt det kommer bli imon bitti när alla andra kommer till skolan XD Men iaf, sitter och kollar på trean nu, faaen vad det är drygt att se alla på rad, somnade i en halvtimme och nu sover vår lärare och typ två-tre till, yeH intressant. Resten är vakna förresten. Ah nu sitter Alen här och klagar på min stavning =) hahahah det är inte så lätt att skriva just nu för tangentbordet är utom räckhåll nästan, plus att det är cepe jämt. Alen säger att pizzan var äcklig, ah det tkr inte jag.. eller jo, men den var ätlig, jag var hungrig.

Nu missar jag massa viktiga saker i filmen, så skriver  väl imon eller nåt.. eller senare blir det väl nu. Har inte så mkt att skriva mera nu ändå, natti typvah .

i sKolan .

DAMN. Skrev ett inlägg innan, men det försvann, yeih.. Nejmen ah.. Sitter i skolan iaf, ska se på alla rik sagan om ringen filmerna som jag sa. Har sett halva ettan, men vi har beställt pizza och sånt nu, har alltså paus, ska käka. Det är så kul att behöva skriva om typ allt man skrev, orkar inte att det händer igen, så ska spara nu. Bilder kommer sen kanske, för Fredrik  har min kamera och typ andra också, så det blir roliga bilder på min lärare och shit, WEEEHOOO.

Ja men ah, bloggar igen senare, hareeeeé.

koM på en saK .

Jag kom just på en sak som kan vara kul att skriva, jag orkar förresten inte sova riiiktigt än.

Jag kom på att jag kan berätta en intressant sak om mig, att jag är jävligt pratglad om jag är på bra humör. Ibland kommer jag på att jag snackar fan bara med mig själv, för inte faaen är det nån annan än jag som lyssnar, och vet du varför ? Jo därför att jag pratar så mkt om random saker som ingen orkar lyssna på, att ingen lyssnar längre helt enkelt. Fine, det låter ju jävligt bra det också, fast det är det ju också.

Kom förresten på att jag svär jämt, så det är ingen idé att kommentera det, och att jag gärna upprepar saker tills nån svarar eller visar att den har lyssnat. 

Egentligen vet jag inte ritkigt varför jag skriver det här, det är kanske för att jag älskar att skriva av mig om saker, och jag kom att tänka på det. För övrigt tänker jag på Stockholm ständigt förutom detta då. Så, yeah ännu mer intressant läsning fersure, inte .

Kan förresten påpeka att jag låter sjukt bitter nu, men jag är inte det, sitter faktiskt och ler lite smått just nu (ja jag ljuger). Nejmen, jag är faktiskt inte den bitterfitta som jag låter som nu. Eller okej, ibland, ja kanske. Men jag är ingen dålig person, intalar jag mig själv iallafall, bra det, självförtroende, hej. 

foRgot .

Ah, jag glömde visst lägga in igår.. Var på stan med Ewe då iaf, köpte en kalender.. men inga julklappar, hittade inga. Har bara varit hemma och slappat / pluggat idag, inte soft. Ska inte skriva mkt idag, orkar inte, ska sova o shit, måste för om jag ska orka imon serruserru.

Pallar inte skriva nu, men kanske skriver imon i skolan. 
Hare bra bra bra.

raNdom .

Hey hoe .

Jag har typ inte gjort så mkt intressant idag, hade temadag i skolan, 5i12. Sitter och snackar i tele med Morgan just nu, han kommer inte till falun i helgen, glömde säga det igår. Damn vad jag är trött, ska fan sova när jag har skrivit klart detta och snackat klart i tele.. vi sitter visserligen tysta just nu, men det är bara för att jag skriver och han sitter och läser hur man gör egna syntetdreads typ ^^ kul kul yeH. Ska till stan med Ewe imon, ska köpa julklappar osv, det blir massa kul.

Saknar fortfarande Stockholm som satan, och inte fan blir det bättre av att jag läser Amis blogg varje dag typ. Saknad saknad saknad.. och så vill jag att Aiden och Kill Hannah ska komma tillbaka till Sverige !! Och My Passion också för den delen. Har sån jäääääffla lust att gå på konsert och träffa alla barnen i Sthlm igen och igen och igen och igen...

Faen kommer inte på vad jag skulle skriva nu, hade nåt smart tror jag. Lägger in ett nytt med det jag skulle skriva sen om jag kommer på det. Hare bra ciao for now XD

daMn .

Fan jag måste vänta på att mitt virusskydd har scannat klart datorn innnan jag kan sova.. fan det har stått på i typ.. två eller tre timmar. Ah jag vet, jag kan ju ha datorn på under natten, men aso jag kan inte sova då >_< så drygt.. men ska väl försöka ändå i guess.. Finns väl alltid nåt att tänka på annars också, massa random shit som snurrar ständigt, kanske ska ta och bli av med en del tankar en gång för alla.. lyyckaa till. Aja, tre inlägg på en dag, holy crap, inte dåligt (eller?).. Fast det beror ju också på hur intressant det är att läsa .. men ändå.

Nattinatt då, om jag inte får psykbryt och skriver ett till inlägg sen .

nigHt niGht .

Japp... det finns inget bättre än att krypa ner mellan lakanen i en nybäddad säng när man själv också är nyduschad, eH? Jag tycker iaf att det är jävligt mysigt ^-^

Ah, hehe jag slog just in Minas present, hon fyller år på söndag måntro, hoppas hon tar emot den, hon ville inte ha nåt sa hon, men ändå. Jag tänker inte skriva vad jag har köpt.. av den händelse att hon eller nån annan läser detta och / eller säger det till henne, det vore inte så kul, nej. Men iaf så blir hon byxmyndig också, och det blir man bara en gång, klart hon ska ha present då juuu :O Japp japp.. fast nu måste jag typ sova snart, tidigt, ja jag vet, men jag blir sjuk annars. Känner lixx hur ögonen blir torra och ögonlocken bara blir tyngre och tyngre. 

Jag längtar till måndag, och inte för att skolan börjar igen då (ehe.. vad är det att längta till egentligen) men jag längtar till måndag bara för att min klass ska sova över i skolan i vårt hemklassrum då. Anlednigen är att vi jobbar med fantasy i svenskan, så ska vi se en fantasy film och recensera eller nåt tror jag. Så var det nån som föreslog The Lord Of The Rings, så alla kom fram till att vi ska helt enkelt sova över, och se hela triologin i ett svep. MED förlängd version, ca tio timmar film serru serru, fan vad kul det ska bli! Vi ska börja vid halv fem.. sen går filmerna i ett, och det lär vara klart tills tre nån gång, så då måste vi typ sova. Fast ingen kommer sova, men ändå, och sen ska vi vakna.. halv tio nån gång tror jag .. och ha språk XD det är tur att vi har svenska på morgonen där, så att vi får sova lite längre, fast de andra klasserna kommer banka på dörren och väcka oss fersure .. illa, men det gör antagligen inte mig nåt, jag kommer nog inte sova. Det finns förresten datorer i vårat hemklassrum, så kanske bloggar nån gång mitt i natten då.

Ah.. måste iaf sova nu, det kommer bli dryg dag imon, 5i12.. intressant, sure, men ändå tråkigt.
Natti nu ska jag krypa ner mellan lakanen i min mysiga säng, hare bra .

eHö.

Sitter... eh jag menade står.. i skolan och typ har so, fast jag är klar med allt i so, så jag får jobba med nåt jag inte är klar med, så jag "jobbar" engelska. Ah jag måste verkligen jobba engelska, fast ah jag har gjort det tre lektioner idag redan, need a break lixx, kul.

Jahaja.. life is good.. eller ?

Kulkulkul. inte inte inte ..

Nananana jag behöver underhållning, jag vill hem och kolla på tv och sticka, jag har bara en lektion efter so:n, idrott, HALLEJULJAH... inte. Jag vet inte vad vi ska göra, men vi ska iaf vara ute mHm, kallt.

Tralalallalalllaaaa... jaja.. fan vad varma mina händer är.. jag har tänkt på det hela tiden som jag har skrivit XD kul, eH ?

Ah jag kom just på att jag har lagt in samma inlägg som detta på min bdb, jag orkar inte skriva ett nytt, kanske lägger in flera på båda framöver, onödig info, men ändå, kan ju vara bra att förklara, så jag slipper skriva det varje gång eller att nån undrar varför jag har samma på bdbn och här ehe.


Ska iaf försöka jobba lite nu, för jag har ju lagt in det här nu. Haré.

Att Sakna .

Just nu pallar jag inte med att skriva så mkt.. det är lixx inte som att jag inte har nåt att skriva, eller nåt, men jag orkar inte. Försöker fixa designen här också, men får inte till headern.

Har massor i tankarna, men det mesta är ointressant. Det mesta snurrar runt skolan och sen ska Morgan kolla upp om han kan komma hit i helgen eller nåt, fast det kommer nog inte hända.. Det var nåt om att om man beställer tågbiljetter på sj så får man dom för 25 spänn om man beställer innan ett visst datum, typ enda anledningen för honom att komma hit, fast ah man kan ju alltid hoppas att det stämmer, för isf kommer han innan jul iaf :D
Jag kan tilllägga att jag saknar honom och sen Ami, Christel, Becka och alla andra i Sthlm.. men jag kommer ju efter jul !! ^-^

Jag har inte så mkt intressant att skriva, sktiver mest för att jag har tråkigt nu läste nyss Ami's blogg, jeez vad jag saknar henne ännu mer bara för det. Nu när jag skriver så kom jag också på att jag måste tvätta >.< orka orka orka orka.. fast jag har slut på strumpor XD

Aja.. kom också på att jag gillar att bara låta fingrarna vandra över tangenterna, så kanske skriver lite oftare än jag trodde ändå, fast inte varje dag precis, jag sitter inte ens vid datorn varje dag, så :P

M-hm, hare bra .

RSS 2.0