tWilight .

[Skit i att läsa om du inte gillar Twilight.]


Navigerade just in på Twilightsweden och såg att det har kommit denna möjligt äkta bild på Volturi.

En bit av min kommentar på hemsidan:
'Gillar den skarpt bortsett från Caius frisyr ... den ska väl inte vara så lång.. och jag håller med Louise att varken han eller Marcus skulle väl ha långt hår? Jag tycker att Jane passade bäst, vilket jag blev förvånad över för jag var skeptisk mot skådespelaren (som jag självklart har glömt vad hon heter).'

Jag kom på nu att det är Dakota Fanning som spelar Jane.

Louise kommentar:
'vilken besvikelse, jag hade föreställt mig aro marcus och caius helt annurlunda, och ingen av dom har långt hår i boken.. :( och marcus ska ju se utttålad ut :S:S'

Någon som vet vad utttålad betyder? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0