oRka .

Läste just ett inlägg på Tinas blogg om att folk är besatta över att blogga, inte för att det är kul utan för att få läsare och föra att folk ska vara intresserade av deras liv.
Hon har en jävligt bra poäng där, jag bloggar när jag får lust, och jag har aldrig lust att blogga när jag har sagt att jag ska :P Som till exempel... i mitt senaste inlägg skrev jag att jag skulle skriva mer om den kvällen, nej nej det orkar jag inte xD jag minns den helt och så, men jag orkar inte skriva ner det :) för övrigt har jag redan gjort ett inlägg om det ju så jag orkar inte skriva mer detaljer.

Hah. Jag har spenderat hela dagen igår och idag med att tro att jag skulle på bio, igår blev det inget och idag gick filmen tydligen inte klockan nio, utan halv sju och hehe ja den går väl ungefär just nu (19:33).

Jag sitter och diskuterar gymnasiet med Linnea, båda vi tycket att det känns som att vi ska tillbaka till Västra efter sommarlovet och att gymnasiet känns avlägset och obekant. Läskigt det där alltså.

Nu ska jag.. öh jag vet inte vad jag ska göra faktiskt så bloggar väl vidare :)

Fast för tillfället vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, jag hade nåt nyss, men jag glömde bort det för jag svarade på ett sms -.- illa alltså.

Äsch, jag drar nu. Hare bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0