måla måLa måååla .

Jag målar om i mitt rum, sitter vid pappas dator just nu. Det blir grått i hela, väldigt ljus grå, och sen några små väggar blir mörkare grå, det blir en jävligt cool effekt.

Jag säger som Elins Pontus sa, "vad kul att det regnar för omväxlings skull". Ja det är jätteroligt.. regnet står som spön i backen, bokstavligen.

Old news:
* Jag skiter i en person nu, punkt slut, det är över, den kommer inte få mer uppmärksamhet från mig nu.
* Målningen och det :D
* Åker till sthlm den 23 denna månad... tror jag. Annars den 25 med familjen.

Ehm... ja det finns inte så mkt mer nytt att berätta.

Jag skriver, och lägger upp bilder sen på rummet, när det är klart, det blir AWESOME. Och den här gången kommer det verkligen bilder också.

HARE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0