keyseaRch .

Jaha, nu var det så att jag sitter och chillar, som vanligt, det är helt chill, gillar't.

Kom just hem från en lång kväll. Har varit ute och cyklat runt i timmar med Edvin och Alen, det var kul till en början, men sen blev det ganska tråkigt.. Och sen drog Edvin hem och jag och Alen satt och snackade ett tag tills han måste hem. Han följer mig hem för jag är mörkrädd -.- och sen drar han hem. En kvart senare ringer han och har tappat sin nyckel och hans morsa typ lackar om han inte hittar den.. Jag hänger med ut och letar. Vi cyklar till parken där vi satt och snackade och sen kommer Alen på att han kanske har lagt ifrån sig nyckeln hos sin mamma för han tog den och sen la han kanske ifrån sig den och fixade käk. Egentligen hade vi tänkt cykla till Främby (som vi hade cyklat till tidigare med Edvin) och kolla där, men nu bestämde jag att vi skulle dra till hans morsa och leta först. Han letar igenom köket och snackar med morsan lite och så.. sen går hon in i vardagsrummet och kollar på tv, Alen fortsätter leta. Sen helt plötsligt hittar Sanel (Alens lillebror) nyckeln på soffbordet i vardagsrummet. Han hade städat på det andra bordet och lagt undan nyckeln. Inte direkt en chock, och inte Alens fel alls, men det ledde till att han inte får låna sin mammas nycklar mer... ändå.

Jag har, förutom det där, kollat på tv den mesta delen av dagen och trotsat vädret totalt (första helt soliga dagen på bra länge). Och sen satt upp krokar och hyllor i mitt rum, det börjar se mer och mer bebott ut. Ska dammsuga imorgon och sätta upp tavlor i believe. Och bortsett från det ska Sean komma till Falun och jag ska umgås med honom och några andra, vet inte vilka än.

Keep It Real.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0