heJ .

Hej.

Nu sitter jag hemma hos Elins Pontus och typ chillar, ska se film senare när alla blir pepp på det :) men just nu äre inte så mkt som händer. Jag gissar att Elin och Pontus ligger och myser typ och jag vet inte var Johnny tog vägen, gissar att han gick på toa. Ja nu kom han hit igen :P

Aja, iallafall, det där viktiga som jag skrev om i det senaste (tror jag) inlägget är inte aktuellt längre, det är över typ.

Hehe :P

Ja, nu ska jag bara berätta att vi har varit vid en typ... tjärn.. och grillat, chillat och badat faktiskt :D det var kul ^^

Kvällen: filmkväll osv hihi :)

Skriver och lägger kanske upp bilder imorgon och så .. vet inte det där med bilderna osv, men alltså det brukar ju inte bli som jag planerar.

KRAMlol


Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa de blev inte mycket till filmkväll måste jag ju säga xD men Kuuul var de :D<3

2009-07-06 @ 14:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0