atM .

Jag sitter och väntar på Alen -.- han är så seg så det finns inte XD haha ^^

Jag har ganska tråkigt faktiskt (ojojoj jag som alltid har så kul..).. Ah iallafall så sitter jag på pappas dator just nu och uppdaterar mig bara, har inte min inkopplad ju, fortfarande. Jag rensade ur mina garderober och begränsade mig till en enda garderob idag. Jag klarar mig på det skulle jag tro, men det var mest för att jag hade så mycket skit i dom innan så jag fick lov att ta bort massa, fast det var ju bra. Iallafall så kommer mitt rum bli helt totalt awesome sen. Vi ska typ fixa så jag kan flytta in igen på måndag, sen kanske vi ska till IKEA den 27, kanske kanske.

Ja jag kommer hålla mitt löfte den här gången om bilder, ja för en gångs skull fakiskt. Det blir nog före och efter bilder, om jag hittar nån gammal bild på mitt rum.

Keep breathing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0