idag (iGår) .

Hejsan, Ellen är i stan och hälsar på :D 
Och nu kom jag på att jag inte hinner blogga så länge, för hon kommer ringa och väcka mig imorgon bitti typ för jag ska hänga med och vinka av henne vid tåget :)

Idag (igår egentligen tidsmässigt, men jag har inte sovit än) så träffade jag Ellen och några andra. Dock inte förrän runt nio på kvällen för det var då Ellen ringde.. eller nej hon ringe åtta. Iallafall så har jag inte gjort ett skit innan, men jag sminkade mig och drog till Ellen som för tillfället bor hos sina kusiner på Elsborg. Konstigt nog hittade jag dit alldeles själv.

Iallafall så kom Sussie inte så långt efter mig, sen Sara, Cissie och sist Felix som vi också ringde. Vi ringde Alen också, men han orkade inte, han har tydligen fiskat hela dagen.

Det var jävligt trevligt att träffa Ellen som jag inte har sett sen Cabarén, det kändes asbra. Men nu är hon saknad redan igen :O

Kram på er alla och tack för en rolig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0