goodbYe and welcome .

Det här blir mitt sista inlägg här på blogg.se nu blir jag aktiv på min blogg på devote istället. Jag tror att de få som läste här kommer finna det lika bra där, det är lugnt :D

Idag har jag inte gjort någonting alls, eller jo, jag har vaknat halv ett på morgonen.. eller dagen, av ett samtal från Ellen, sagt att jag inte hinner komma till station och sagt hejdå i tele. Sen vaknat till lite och insett att jag visst hinner om jag vill tamigfan. Så jag cyklade iväg och kramade Ellen hejdå. Det är verkligen allt jag har gjort idag.. sen har jag suttit vid datorn och städat, dvs suttit vid datorn.

Det här blir inget långt sista inlägg, men det är inte heller slutet ju, så spela roll :)

Hejdå publishme.se och välkommen att läsa min nya blogg på devote ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0