bilder från borlÄnge 1 augusti .

[LÄS INLÄGGET UNDER FÖRST!]

Här kommer lite bilder, jag tog inte så extremt många sorgligt nog. Längtar efter en systemkamera..

Jasmine i en busskur
Jasmine i en busskur på fel sida vid Tempo.

Bufflar i en hage i Båtsta
Finfina bufflar eller något som vi hittade på våran omväg runt sjön.

Den jävla engångsgrillen.
Jag i ett misslyckat försök att spruta eld på den jävla engångsgrillen som vägrade fy fyr.

Creds till Ida för elden
Creds till Ida för att vi överhuvudtaget fick en eld till slut.

The Emo Camp i sina glory days, nejmen.. Premiär för The Emo Camp.

David och Ida umgås typ och .. skrattar och smsar.

Eld och glöd
Vår vackra eld efter hela natten.

David, Natta och Jasmine extremt pigga och glada. Hur fan sitter David.. lite snett?

David grät en massa, han är emo, nejmen han satt mitt i röken.

Patrik och Kitten, hade ingen stillbild så printscreenade från ett klipp.

Japp, det var nog allt, jag tog som sagt inte så många. Nästa gång blire mer foton och poser osv säkert :)

Later *honnör*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0